Reactie van gasten

april-2010-91

Juli 2017……  Met z’n zessen (van 10 tot 76 jaar) hebben we het hier naar onze zin gehad, bij elk weer. Terug thuis, zullen we nog lang tijd van onze twee weken in Plimeroth nagenieten Marie, Teo en de (klein)kinderen.

Februari 2017…….. Een heerlijk huis met de nodige ruimte en een behaaglijke warme sfeer. ’s Ochtends het vuur opstoken en daar de hele dag van genieten in de woonkamer en ’s avonds in de slapkamers.

Augustus 2016…… Een heerlijk huis waar je je snel thuis voelt. Genoeg ruimte in de zon of in de schaduw op een van de terrassen….. Piet, Trudy, Dies, Thea, Gertine, Niels en Gert.

Augustus 2015………We hebben een geweldige vakantieweek in jullie vakantiehuis, waar alles aanwezig is wat een mens nodig heeft, doorgebracht……….Corry

Mei 2015…………We voelden ons meteen thuis door de zorgvuldige inrichting van het huis en de aangename details. Dank, en wie weet tot een andere keer………..Pleunie, Denise, Ronnie en Atie

Ostern  2015……………Mit viel Platz und Liebe zum Detail haben wir eine Woche Urlaub genossen. Besondes is die Kinderzimmer voll Spielzeug. Danke sagen Fam. Helmig und Elton.

Oktober 2014………Super locatite. De herfst heeft laten zien hoe mooi het kan zijn. Nu nog een keer de winterpracht. Tot de volgende keer……..fam. Sunnen, Kleton en Timmerman

September 2014……Waar we vooral van genoten hebben is het mooie uitzicht, de zon op het balkon, het houtkacheltje en de ruimte om ons heen, Alles wat we nodig hadden was te vinden in het huis……………Denise, Tessa, Marga en Thea

Juli 2014…….Heerlijke dagen gehad. Alle avonden tot laat buiten gezeten op het overdekte terras met de de buitenopenhaard…….Ria en Gerard

Augustus 2013….We moeten tegen onze zin alweer naar huis. We hebben hier de prachtigste vakantie ooit beleefd. Een heel mooi huis met alles er op en er aan en heel gezellig. De kindjes hebben zich goed geamuseerd met het speelgoed dat voorhanden was……..Fam. Geykens (BE)

Juni 2013…. Het huis ademt een huissfeer uit en heeft klasse qua ontwerp en ligging. Iedereen was enthousiast. Veel herten en een rijke flora. De week is voorbij gevlogen………Jan ,Hilde Kempers en kinderen.

Mei 2013…. Wat een ruimte. Ik vind het hier heerlijk. Veel hoekjes om je even terug te trekken, fijn…. Ilse

Oktober 2012…..Wir waren 4 Tage hier. Dag Haus ist super toll. Wir waren Pilze sammeln. Die Umliegenden Walder sind voll von Steinpilzen. Eine schone Erinnerung………..Marla, Niki, Hannah, Cas, Lolina.

September 2012…. Met vier stellen en twee honden hebben we in en rond het huis en in de omgeving twee mooie weken gehad. Veel gewandeld, lekker gegeten, veel wijn gedronken en veel gelach ……… Rob en Jose, Odin en Karin, Wim en Wil, Christa en Tens.

Januari 2012        ….Een aanrader om te boeken in zomer en winter. De woonkamer en open keuken zijn er gezellig en handig ingericht en overal is ruimte genoeg voor toen personen. Hou je van een rustige omgeving om te wandelen of te mountainbiken, dan kan ik je dit huis aanraden. …………..Mevr. De Jager.

December 2011    ….. Kerst in Pilmeroth. Het huis is heerlijk, je voelt je direct thuis. Zelf hadden we wel iets aan kerstspullen meegenomen, maar we waren blij verrast dat de kerstboom er al stond. Heerlijke wandelingen gemaakt. met de honden. Een heerlijke kerstvakantie………………………………Elly, Martin, Joost, Marjan, Burny, Bart, Babara, Mees en

September 2011 … Wunderschön war es. Unsere Erwartungen wurden übertroffen. Wir kommen wieder aus Stuttgart. ……………Inge, Gabi und freunden

Maart 2011           ….Zeer mooi vakantiehuis met alle comfort. Zeer rustig gelegen op de top van een heuvel op 15 minuten rijden van de moezelvallei. Prachtige natuur, enkele herten gezien in de bossen. ……….Fam. Debruyne (BE)

Augustus 2010    … Voor ons was dit de eerst keer dat we op deze manier vakantie vieren. We kunnen zeggen dat dit een super-geslaagde poging was. Het moment dat je het prachtige huis binnen komt voel je je gewon helemaal thuis Van alle gemakken voorzien, alles prima in orde, een locatie om je vingers bij af te likken. We weten zeker dat we hier weer terug zullen komen. …………..Fam. Timmermans.

Augustus 2010    …..Het weekend werd ons aangeboden door onze kinderen voor ons 45 jarig huwelijk.  We hebben heerlijk genoten van deze mooie plek met het verre uitzicht. De woning was ook erg praktisch ingericht en ruimte genoeg om gezellig ’s avonds bij de houtkachel te zitten. ………………Geke en Wybo kinderen en kleinkinderen

Mei 2010                ….We hebben in jullie huis genoten van een heerlijke ontspannen vakantie in jullie comfortabele huis met alle mogelijkheden voor prachtige uitstapjes. Veel dank voor alle gastvrijheid en komen zeker terug.  Ben, Ans Dorien, Patrick Lenie, Pamela, en de kinderen

September 2009 …..        We hebben hier een hele leuke week gehad, mooie omgeving en Trier was een hoogtepunt. Het huis is echt van alle gemakken voorzien De barbecue in de buiten openhaard werkt uitstekend. Iedere avond hebben we een vuurtje gestookt op het overdekte terras. Fam. van Drongelen en fam. Vermeulen.

September 2009  ……. Een heerlijk groot huis. ……….. De motervrienden uit Zeeland

Mei 2009                ……..Het was een heerlijk vakantieweekje! We hebben bijna alle routes gewandeld. Prachtig De koolzaadvelden stonden in bloei. De wandeling naar Traben- Trabach was wat ons betreft het mooist. Wel behoorlijk klimmen We hebben er ongeveer twee uur over gedaan. Daarna terug met de boot naar Bernkastel, ook 2 uur genieten. Het huis ligt hier prachtig, heerlijk licht, mooi uitzicht en veel plekjes om de zon op te zoeken. We komen zeker nog eens terug…………………………….. Joost, Diana Lieke Angele en Marice

April 2009             ……….We hebben met onze familie een heerlijk paasweekend gehad in jullie vakantiehuis. We waren op zoek naar de Heimat en hebben die hier gevonden. Heerlijk rustig, mooie omgeving, leuke dorpen. Het huis is zeer goed uitgerust. ………..Fam. Haverith

November 2008               …….We hebben genoten. Vrijdag een van de wandelingen gemaakt over de velden en door de bossen De avond genoten van het houtvuur. Alles hebben jullie tot in de puntjes verzorgd zodat we ons meteen thuis voelden. Dank voor de gastvrijheid  ………..Gijs en Lenie

April 2008             ……….Het was een geweldig weekend, Alles lux en goed verzorgd. Prima locatie voor 12 vrouwen, mooie verhalen, veel wijn op vrijdag en veel water op zaterdag. Gewandeld naar Traben Trabach en met de boot naar Bernkastel. …………..Wanne, Marijke, Floor Jita, Marina, Josephine, Christina, Bianca

November 2007   ………Het was een heerlijk weekend. We hadden niet verwacht dat het zo groot was. Het huis is perfect voor ons gezin met ons achten. Als centraal verwarmings mensen moesten we aan de koude slaapkamers wennen. De houtkachel was prima.  Kortom een ideaal huis voor een groot gezin, als je tenminste en paar uurtjes wilt rijden. Tot gauw…………Henk, Francina, Eric, Marijke, Jaap, Hanna, Evert en Arien

Juli 2007                ………Prachtig! Zowel het huis, de tuin als de omgeving zijn prachtig. De kinderen hebben genoten van het leuke speeltuintje in de tuin. Het overkapte terras met openhaard hebben we veel gebruikt. Zon of regen, elke dag buiten eten, dat is pas echt vakantie. Ook de map met wandelingen is heel handig………….. Familie Jacobs, Deper, Nijs en Vorhoof

Juni 2007              ….Wij zijn zeven  vriendinnen en kennen elkaar al heel lang Ieder jaar gaan we een midweek met elkaar op stap. We hebben het hier enorm naar onze zin gehad. Wat een huis en wat een omgeving.   Fijn om te mogen gebruiken wat er in de keuken staat en dan weer de voorraad aan te vullen. Wie weet komen we hier nog eens terug…………..Celine, Suzanne, Annie, Marty, Rikie, Lisa en Carla

Mei 2007                ………Het was weer een ontzettend gezellig familieweekend. We vinden het een heel fijn huis, je voelt dat de bouwer er zijn ziel en zaligheid in heeft gelegd. Een vriendelijk en open huis op een wonderschone plek. De stilte en luchtkwaliteit is letterlijk een verademing. Wij genieten van het uitzicht…Yvonne en Jan